Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

1-ÅRS KALAS

Av Anneli - 23 augusti 2008 23:01

Tänk vad ett år går fort fasters lilla troll fyllde 1 år idag och vi var naturligtvis på kalas. Av oss fick han eltandborste, rengställ, hemstickad tröja (som jag har stickat) och fingerfigurer från IKEA. Han var nog nöjd i allafall med snörena och pappret. Faramira spricker nog snart, hade hoppats att hon skulle klämma ur sig några bebbar medans jag var ledig. Men hon kniper på.

 
 
Hannah

Hannah

24 augusti 2008 12:55

Åh vilken fin tårta !!!!
Grattis i efterskott !!!
kraaaaaam

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

24 augusti 2008 18:37

Underbar tårta!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gabbiloo

24 augusti 2008 20:58

August var såå bugar tackar för de fina presenterna han fick av sin älskade"extrafamilj".Tröjan ska på imorgon så hoppas att det e lite svalt imorgonbitti.kram på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 30 augusti 2010 19:14

Jag har köpt två PET-tjejer ifrån Ulricehamn, nu letar jag med ljus och lykta efter  någon som åker förbi där eller Jönköping på väg upp till NM i Eskilstuna som kan ta med sig dessa marsvinstjejer. Är det någon som läser detta och kan tipsa mig om t...

Av Anneli - 27 augusti 2010 15:17


Är dom inte för söta, det är Zaa-Zoo till vänster och Zlatan till höger, dom vägde 106 och 100 gram. Honan stannar såklart och hanen kommer att säljas, min önskan är att han ska få komma till någon avels- och utställningsintresserad, för jag tror ...

Av Anneli - 26 augusti 2010 18:56


   Då var man hemma efter en underbar latmansvecka i ett skållhett Turkiet. Det har varit underbart att bara få ligga vid polen och bada, läsa och dricka paraplydrinkar. Halleluja för AC, annars hade man aldrig överlevt. Kvällarna var knappt att ma...

Av Anneli - 18 augusti 2010 08:13

Nu är jag tillbaka, har semester och åker till Turkiet idag, ska bli ljuvligt. Emly som gått och vankat med sin jättemage, klämde ur sig sina två bebisar igår, så skönt. En hona och hane blev det på 106 och 100 gr. Pappa är Redets Neville. Mamma ska ...

Av Anneli - 19 juli 2010 20:58

Imorgon är W-kullen 5 veckor, men är inte i närheten av att väga 300 gram, vilket aldrig har hänt tidigare. Kullne var stor och det var första gången jag stödmatade, men ingen unge var direkt liten. Nu har jag marsvinsköpare som längtar efter  marsvi...

Ovido - Quiz & Flashcards