Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Anneli - 30 augusti 2008 09:56

Herrejösses var lång första veckan har varit. Arbetskamraterna hade varit duktiga och sett till att jag inte behövde vara sysslolös. Men nu är det lördag och solen skiner, kors i taket. I dag är det gammaldags torgdag med hantverkare på stan, så jag tänkte åka ner och se om de har lite färska grönsaker till mina kära djur. Sedan måste ja hinna måla staket i helgen. Ska vara barnvakt över natten, våra närmaste vänner har alltid problem att få barnvakt och det är klart man ställer upp. E som kommer hit är 3,5 och hur go som helst. Det kommer så mycket roligt ur hans mun och vi brukar ha det så trevligt. Risken är att det blir lite för mycket prat och han pratar hål i mitt huvud. Eftersom gubben jobbar hela kvällen ska E få hjälpa mig med burstädning. Han har fått ett eget marsvin som bor här och han brukar titta över ibland med gräs som han plockat till Gunnar och dom andra. Vad ska ni göra idag?

Ovido - Quiz & Flashcards