Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Anneli - 1 augusti 2008 20:23

Nu var det väldigt längesedan jag bloggade. Jag hann friskna till innan semestern började. Under min första vecka har jag badat, legat i skuggan och umgåtts med min pappa innan han far tillbaka till Thailand, där han bor under större delen av året. Det har varit väldigt hett, lite väl hett för min smak. Men nu verkar det kunna bli lite svalare vilket jag tackar för. Regnet får gärna hålla sig borta, då jag håller på att måla plank till vårt nya staket. Marsvinen mår bra, Faramira vill inte bli dräktig och jag har nu satt i henne till Dumle. Kanske vill hon inte blanda sig med bönder, Stockholmsbrutta som hon är??? Bella vill inte heller och det fanns en tanke att hon skulle till Hallstahammar. Men det kom förärliga tråkigheter emellan. Så nu fick hon flytta in till Redets Patrik, han brukar få till det. Skinnykullar blir det också, mina absolut sista. Ikväll är gubben på firmafest och jag har GF (gubbfritt). Vilket innebär mys med marsvinen, scrapbooking och att jag får zappa på TV:n alldeles själv. Sätter ut några bilder som jag tagit på mina favvokillar under vekan. Den första bilden är på August och mitt andra hjärtegull Viggo, som är mitt kusinbarn. Jag får vara faster där också, i vår familj har vi egna regler. Sedan har vi August med badboll och på den tredje bilden är min far och Aggeponken.

Ovido - Quiz & Flashcards