Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Anneli - 15 augusti 2008 23:54

Här målas det vill jag lova, vi håller på och sätta upp staket och på min lott står det målning. Det är säkert 600 brädor som ska målas och dom tycks aldrig ta slut. Ryggen och handleden värker, men det är bara att bita ihop. Jag har ju tjatat om detta staket i två års tid, så det är bara och bita ihop och pensla på. Jag springer in och ut mellan regnskurarna. Igår under värsta regnovädret fick jag för mig att jag även måste måla om staketet på framsidan. Så jag satte igång med grovtvätt och tog fram högtryckstvätten och det var så kul när smutsen bara rann av. Nu är staketet som nytt igen, vi får se om jag orkar måla 10 meter staket till, eller om jag nöjer mig med de 600 plankorna jag håller på med, dom ska ju nämligen målas en till när dom är på plats. Hujedamej, mycket måla blir det!!!

Ovido - Quiz & Flashcards