Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Anneli - 4 augusti 2008 18:58

Sitter just nu hemma hos min goda vän E-K och uppdaterar i bloggen. Vi har alldeles nyss avnjutit hennes goa bullar. Maken till människa att baka bullar, har jag aldrig stött på. Fick tag i E-K hemma hos sin far. Hon talade om för mig att det inte blev några bullar för dom låg i frysen hos S. Jag bad E-K att fråga S om han inte kunde avvara några bullar till mig och populär som man är fick hon med sig bullar hem tilll mig. Karlar har jag alltid haft god hand med, utom min egen då förstås. Regnet öser ner och hemma har jag scrappat i flera dagar. Jag är inne i ett riktigt kreativt stim och jag har nu börjat med en marsvinspärm med alla marsvin. Ni ska får se när den börjar bli klar och datorn är okej. Funderar starkt på att skaffa mig en ny alldeles egen laptop. Nu ska vi fortsätt att snacka lite skit, innan jag styr kosan tillbaks till Bondegatan.

Ovido - Quiz & Flashcards