Alla inlägg den 26 april 2008

Av Anneli - 26 april 2008 22:48

Vaknade 05:15 i vanlig ordning när det är helg. Hur är detta möjligt, när jag knappt kommer ur sängen i veckorna?? Åkte till Fellingsbro och köpte blommor till urnorna på framsidan. På väg stannade jag till hos en av mina bästa vänner som jag inte har hälsat på hos på myyycket lääänge! Det blev ett kärt besök och en trevlig stund med mycket prat att ta igen. Jag skäms lite över att jag inte varit där på så länge, då hon är en av mina allra käraste vänner. Besöket blev långt och väl hemma insåg jag att några fönster inte blev tvättade idag heller, fönsterputsning är ingen favoritsyssla och jag brukar skjuta på det så länge som möjligt. Det finns alltid viktigare saker att göra, så jag planterade blommor och rensade lite ogräs. På kvällskvisten har jag hunnit med att städa några burar och Just in Time är sprickfärdig, tigger mat hela tiden, men det är inget som passar damen, boccoli passade bra igår, men inte idag. Hö äter hon i allafall och alldeles nyss kunde jag fresta henne med en gurkbit. Hoppas ni som läser har haft en sön lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards