Alla inlägg den 15 april 2008

Av Anneli - 15 april 2008 21:49

Min dator håller helt på att lägga av, det pluppar upp allt möjligt konstigt hela tiden, så den är nog nedlusad med virus. Det är så frustrerande att inte ha en normalt fungerande dator och jag är absolut helt off när det gäller detta fenomen. En dator ska bara fungera, that's it!!! Jag får väl skylla mig själv, för virusprogrammet har gått ut och jag borde förlängt prenumerationen, men varenda gång jag försöker så står det på engelska och det finns hundra olika varianter av skydd. Jag blir bara så trött och lägger ner. Så nu är det som det är, alla mina favoriter är väck, så jag måste sitta och söka efter mina favvosidor, helt värdelöst. Jag ska försöka leta på någon som har som yrke att rensa datorer från skräp, kosta vad det kosta vill. På marsvinsfronten har mina små hanungar nu fått flytta från sina tjejkompisar. Dumle blev glad över att få sin son Dilbert som sällskap, han försökte sätta på honom på en gång. Skinnypojkarna går i en egen bur och Conny hoppas jag få såld. Nu är John Blund i antågande, ny låång arbetsdag imorgon, natti, natti.

Ovido - Quiz & Flashcards