Alla inlägg den 4 april 2008

Av Anneli - 4 april 2008 22:58

Började dagen med provtagning på vc, jag har ju slutat med Levaxinet och då vill man se om sköldkörteln läkt och kan klara sig själv, villket jag inte tror. Jag har så smått börjat få tillbaka symtomen med svettningar och orolig sömn, så vi får väl se!! Städat så gott som alla burar, sparade tre till imorgon, idag stod även vägning och kloklippning på schemat och då tar det sin lilla tid. Jag har även hunnit med och träffat gullegrisen August, som helt plötsligt både lärt sig krypa och sitta. Igår tyckte faster att det var dags för första glassen och han var så duktig, han smällde i sig hela struten på en minut. Han hade en fantastisk teknik där han formligen sög i sig glassen, samtidigt som han klämde på struten så knogarna vitnade. Naturligtvis finns det förevigat, bilderna ska jag försöka sätta in i bloggen imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards