Alla inlägg den 1 april 2008

Av Anneli - 1 april 2008 21:04

Har varit på läkarbesök och han tror att det är någon fel med tjocktarmen och ska börja medicinera, men medikamentet som doktorn ordinerade fanns inte på apoteket och det är problem med leveransen, så vi får väl se på torsdag om jag får nåt bot eller inte. Läkaren tyckte att jag skulle vila hemma ett par dagar. Jag börjar verkligen bli trött på att alltid känna mig sjuk, räcker det inte med huvudvärken som förföljer mig. Man känner sig verkligen som andra sorteringen just nu eller håller jag på att bli en hypokondriker.

Har i allfall varit ute en stund idag och det var ljuvligt. Pysslat lite med marsvinen, villket är det mest avkopplande som finns. Måste ju presentera mina nya grisar som jag fick med mig hem från Valbo. Först ut Peek-a-boo's Faramira en helt underbar rextjej som sätts med Dumle efter Julita. Sedan har vi rextjejen Rospiggens Emly som förhoppningsvis är dräktig redan nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards