Alla inlägg den 23 april 2008

Av Anneli - 23 april 2008 21:31

Ikväll har jag haft en MÅ BRA-kväll hemms hos mig! En tjej kom och visade Aloevera produkter och vi fick lägga en ansiktsmask. Hur trevligt som helst. Jag är helt såld på dessa produkter eftersom dom även har ett sortiment för djur. Jag använder flitigt även människoprodukterna på marsvin. Endast det bästa är gott nog åt mina små bäbisar. Nu ska jag även börja ge dom flytande Aloe Vera, som är en ren naturprodukt och innehåller inga konstigheter, utan hela 97% AloeVera saft, detta ska stärka immunförsvaret, villket kan behövas eftersom marsvin är ganska känsliga djur och då framför allt mina skinnysar. En egen lite undersökning, som jag kommer att fälja med spänning. Saken är den att jag även ska dricka detta själv och kommer att rapportera här i bloggen hur det går. Produkter som jag redan använder är en fet kräm som jag smörjer in skinnysarna med och en gel som jag använder när dom har svamp eller småsår. Den är både svalkande och anticeptisk. Finns även ett schampo som man ska ha vid torr och fnasig hårbotten. Den ska jag prova på mina rexar som har en tendens att bli väldigt torra och fnasiga på grund av sin täta päls. Nu står maken och trampar och vill ha datorn, så det är bäst att sluta och gå och mata marsvinen istället.

Ovido - Quiz & Flashcards