Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Anneli - 29 augusti 2009 22:05

Idag var det utställning i Brändåsen, trevlig dag med många glada människor. Det var inte så många djur, så vi var hemma tidigt. Ställde två av mina egenuppfödda hanar och det gick strålande, Nelson 6 mån, fick ett cert och Maximus fick cert och blev BIR. I finalen blev han oplacerad, det var ju inte helt oväntat, det är ju rex jag har. Men var i allafall en av de få som Jens sa några fina ord om och som hade fått en placering om han haft fler rosetter att dela ut. Jag fick även beröm för min trimning, vilket gjorde mig mäkta stolt. A-S har tittat länge på min Nelson, eftersom hon ville ha en hane efter Emmicas Izazza och då jag är en mycket snäll person och hon en underbar vän, fick han följa med henne hem till Hallsta. Det är också fantastiskt roligt att min kära vän E-K uppfödning fortfarande lever vidare. Hennes Börnstigens Super Mario fick ett cert och Börnstigens Hilding Vilding fick CK. Nu ska jag kolla vad ni andra haft för er.

Ovido - Quiz & Flashcards