Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Anneli - 15 augusti 2009 19:01

Äntligen, knep Björnstigens Dumle sitt sista cert och kan nu titulera sig svensk champion, precis som jag planerat. Klådde Björnstigens Super Mario i sin klass, känns helt okej, sorry A-S. Me like Minna för den bedömningen. Gick inte lika bra för den engelska domaren, vilket var väntat eftersom han då helt skulle byta och ställas i champion klass. Jag blev i allafall en erfarenhet rikare. Dumles lilla son fick 86 p, helt okej det också. Han har små öron och är för mjuk ännu, men satan i gatan vilket söt pojke, han kommer igen senare. Utställningen var trevlig, inte så många utställare tyckte jag, stor och fin lokal. Men en viktig person saknades dock mycket av både mig och A-S, en liten mysig donna i sina bästa dar, hennes namn börjar på A, mer behöver jag nog inte säga, jo, hennes djur saknades dock inte lika mycket, eftersom dom alltid brukar sopa rexbanan gentemot all konkurans.

Ovido - Quiz & Flashcards