Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Anneli - 12 augusti 2009 23:45

Ikväll har vi haft vänner här på middag, vi har ätit gott och spelat kubb. Kvällen resulterade i att vi imorgon ska ut och plocka svamp. Våra vänner hade hittat massor med kantareller idag, så det bådar gott inför morgondagen. Jag hittar nämligen aldrig gulingar när jag är ute själv. Sedan blev vi medbjudna på en båttur nästa vecka med övernattning, jättekul. Imorgon ska vi även till banken och låna en himla massa pengar. Vi har nämligen varit duktiga och amorterat av så mycket att vi kan låna på bottenlånet. I höst ska vi nämligen bygga ny altan, vi ska få 56 kvadratmeter altan, hälften inglasat med skjutdörrar och hälften soldäck. Nu ska jag faktiskt gå och knyta mig, måste ju hinna lösa ett par korsord innan jag somnar.

Ovido - Quiz & Flashcards