Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Anneli - 9 augusti 2009 23:12

Nu är jag hemma efter en trevlig vecka i Skåneland med mestadels vackert väder. Det bästa av allt var all tid jag fick vara nära mitt lilla barnbarn. Morgonmyset var helt fantastiskt att få uppleva, gladare unge får man nog leta efter. Här hemma har en ny liten kull sett dagens ljus, var lite orolig hur det skulle gå. I tisdags kväll ringde mamma och undrade hur många ungar det var när jag åkte och vi kom till slut fram till att det hade tillkommit två. Allt hade tydligen gått bra helt utan komplikationer. Det första jag gjorde när jag kom hem, var såklart, kolla bebisarna. En toksöt hona, som än är namnlös, hon stannar helt klart. Namnförslag på R, tas tacksamt emot! Hanen var väldigt roligt tecknad, har rutor på ryggen, så namnet blir Rut-Dolf, eller Rut-ger, vad tycker ni??? Bilder kommer imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards