Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

PIGG SOM EN MÖRT!!

Av Anneli - 5 februari 2009 20:14

Har jag varit hela veckan, kanske beror det på cortisonsprayen jag fått, jag kanske helt enkelt sover bättre nu när jag inte är så tät i näsan längre. På jobbet har dom börjat med en stegtävling och alla har fått en liten chick stegmätare, även jag. Jag vet ine riktigt vad jag tycker, först blev jag förbannad, jag hatar motion i alla former. Man får ont i kroppen, svårt att andas och sedan blir man ju vansinnigt svett. Ska arbetsgivaren nu tvinga en till friskvård. Plikttrogen som jag är, började jag i måndags att räkna min steg. Var i Västerås så det blev en hel del gående. På mornarna redovisar jag mina steg och då kan man följa Försäkringskassan i Västerås vandring jorden runt. Nu börjar jag oroa mig eftersom detta gående har börjat leda till oväntade reaktioner. Jag kommer på mig själv att jag står och trampar när jag t ex står framför tv:n, jag travar runt i hela huset när jag pratar i telefon och nu kommer det som gjorde mig allra mest förskräck. När gubben ringde och frågade när han skulle hämta mig på jobbet. Hör jag mig själv säga; JAG GÅR HEM!! Fortsättning följer....

 
 
Karin

Karin

5 februari 2009 22:03

Kul att en stegräknare kan ge såna effekter. Tyvärr inte på mej dock, jag skaffade en och den leker din pojkvän med numera. SÅ beroendeframkallande va den...

http://gemini.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

6 februari 2009 16:56

Stegräknare är farliga grejer ; )))

Ha en skön fredagskväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Annie

Annie

11 februari 2009 10:13

Tag GENAST av dej den där stegräknaren. Det där måste vara j'''lens påfund. Tänk vad ont du ska få sedan när du får träningsvärk!!

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 30 augusti 2010 19:14

Jag har köpt två PET-tjejer ifrån Ulricehamn, nu letar jag med ljus och lykta efter  någon som åker förbi där eller Jönköping på väg upp till NM i Eskilstuna som kan ta med sig dessa marsvinstjejer. Är det någon som läser detta och kan tipsa mig om t...

Av Anneli - 27 augusti 2010 15:17


Är dom inte för söta, det är Zaa-Zoo till vänster och Zlatan till höger, dom vägde 106 och 100 gram. Honan stannar såklart och hanen kommer att säljas, min önskan är att han ska få komma till någon avels- och utställningsintresserad, för jag tror ...

Av Anneli - 26 augusti 2010 18:56


   Då var man hemma efter en underbar latmansvecka i ett skållhett Turkiet. Det har varit underbart att bara få ligga vid polen och bada, läsa och dricka paraplydrinkar. Halleluja för AC, annars hade man aldrig överlevt. Kvällarna var knappt att ma...

Av Anneli - 18 augusti 2010 08:13

Nu är jag tillbaka, har semester och åker till Turkiet idag, ska bli ljuvligt. Emly som gått och vankat med sin jättemage, klämde ur sig sina två bebisar igår, så skönt. En hona och hane blev det på 106 och 100 gr. Pappa är Redets Neville. Mamma ska ...

Av Anneli - 19 juli 2010 20:58

Imorgon är W-kullen 5 veckor, men är inte i närheten av att väga 300 gram, vilket aldrig har hänt tidigare. Kullne var stor och det var första gången jag stödmatade, men ingen unge var direkt liten. Nu har jag marsvinsköpare som längtar efter  marsvi...

Ovido - Quiz & Flashcards