Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Anneli - 14 februari 2009 12:52

Absolut en tjej, ingen tvekan sade man på ultraljudet. Jag är så lycklig så det går inte att beskriva, fin och välskapt, just 1300 gram. Nu kan jag fortsätta och vältra mig i rosa klänningar och ankstjärtar. Min dotter lät så glad, att allt var okej. Ikväll blir det filmtajm med ultraljudsfilm och popcorn. Kan knappt bärga mig. Jag hade naturligtvis varit lika lycklig om det hade varit en välskapt liten Valter, men det känns speciellt att den första blir en flicka. Det blir ju 4 generationer döttrar, det är häftigt. Kalaset igår var trevligt, med mååånga goda kakor. G förärade jag med en hemstickad tröja som blev populär, den satt på hela kvällen. Kvällen slutade dock lite tråkigt, lilla A vaknade, efter att ha somnat i makens knä, med en kaskadkräkning som följdes av två ytterligare. Hela sällskapet torkade spyor utom jag, klarar inte av sådant. Mamma ringde imorse om berättade att även G nu hade kräkts sedan 5 i morse. Vitpepparkorn säger jag. Gubben mår i allafall fint än så länge, hoppas han klarar sig för ikväll ska vi gå ut och äta middag.

Ovido - Quiz & Flashcards