Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Anneli - 16 februari 2009 21:39

Vinterkräksjukan har invaderat vårt hus. Gubben sjuknade in i lördags natt och igår kväll var det min tur. SÅ idag har två sjuklingar delat på tv soffan. Jag ringde till vårdcentralen och hörde hur länge man smittar, Enligt dom skulle man stanna hemma minst 2 dygn efter att kräkningarna upphört, helst tre för att vara på den säkra sidan för vidare smitta. Den lille mannen lyckades smitta 8 stycken från kalaset. Måste ju öven berätta om mormors lilla troll i magen. Hon var så fin och så lik sin pappa, så det var helt slående. Jag fick låna hem filmen med tillhörande bilder, gissa om jag har glott. Kan helt enkelt inte se mig mätt på det lilla livet. Hon visade verkligen upp sig från sin bästa fotomodellsida hade sköterkan sagt. Det är ju helt fantastiskt vad dom kan göra idag. Tänk att Irmelin kan få se en film på sig själv när hon ligger i mammas mage, är det inte otroligt. 

Ovido - Quiz & Flashcards