Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Ett litet avtryck!

Av Anneli - 17 december 2008 21:35

Kanske dags att göra ett litet avtryck i bloggen då det var länge sedan. Jag är fortfarande krasslig och sjukskriven fram till jul. Tydligen ett envist virus, som göra att jag hostar nätterna igenom, ger mig feber varenda gång jag sticker ut huvudet för att försöka få lite frisk luft i lungorna. Livet är ganska piss just nu, pga brist på nattsömn och ångest. Ångest över att julen närmar sig med stormsteg och högarna med arbete växer på jobbet, hur mycket räkningar som helst och nästan inga julklappar eller julmat inhandlat. Missade utställningen i Västerås, vilket också känns tråkigt och missar även Kista eftersom jag är på Ålandshav med gubben. Nej nu måste jag skriva om något positivt. Min dotters mage växer och den är så fin. Fick vara med på ultraljudet och det var helt underbart och den lilla tittade rakt ut på mormor och vinkade. Att få bli mormor är nog det härligaste känslan man kan få uppleva, det känns som en förälskelse innan hon ens kommit ut! 

 
 
Ingen bild

Annsofie

17 december 2008 22:25

Men lilla mormor då har du inte lyckats krya på dig ännu. Ska jag behöva sakna dig på en utställning till för att du smiter ut på böljorna de blå.

Krya på dig och ha det så bra

Kram

 
Lena

Lena

18 december 2008 17:54

Krya på dig ; )

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Therese Jansten

19 december 2008 08:29

Hej Anneli, jag förljer din blogg men har varit dålig på att lämna kommentarer. Vad roligt att du ska bli mormor!!! Stort Grattis! Här är allt bra, jag ska vara ledig lite i jul. Den 8e januari börjar min lilla skrutt på dagis! Den lilla mannen... Jobbigt för mamman!!! Krya på dig. Stora kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 30 augusti 2010 19:14

Jag har köpt två PET-tjejer ifrån Ulricehamn, nu letar jag med ljus och lykta efter  någon som åker förbi där eller Jönköping på väg upp till NM i Eskilstuna som kan ta med sig dessa marsvinstjejer. Är det någon som läser detta och kan tipsa mig om t...

Av Anneli - 27 augusti 2010 15:17


Är dom inte för söta, det är Zaa-Zoo till vänster och Zlatan till höger, dom vägde 106 och 100 gram. Honan stannar såklart och hanen kommer att säljas, min önskan är att han ska få komma till någon avels- och utställningsintresserad, för jag tror ...

Av Anneli - 26 augusti 2010 18:56


   Då var man hemma efter en underbar latmansvecka i ett skållhett Turkiet. Det har varit underbart att bara få ligga vid polen och bada, läsa och dricka paraplydrinkar. Halleluja för AC, annars hade man aldrig överlevt. Kvällarna var knappt att ma...

Av Anneli - 18 augusti 2010 08:13

Nu är jag tillbaka, har semester och åker till Turkiet idag, ska bli ljuvligt. Emly som gått och vankat med sin jättemage, klämde ur sig sina två bebisar igår, så skönt. En hona och hane blev det på 106 och 100 gr. Pappa är Redets Neville. Mamma ska ...

Av Anneli - 19 juli 2010 20:58

Imorgon är W-kullen 5 veckor, men är inte i närheten av att väga 300 gram, vilket aldrig har hänt tidigare. Kullne var stor och det var första gången jag stödmatade, men ingen unge var direkt liten. Nu har jag marsvinsköpare som längtar efter  marsvi...

Ovido - Quiz & Flashcards