Alla inlägg den 9 december 2008

Av Anneli - 9 december 2008 23:15

Har i princip legat nedbäddad sedan i lördags, just nu håller jag på att hosta sönder mina lungor. Har ingen som helst lust med någon utställning, djuren är inte trimmade och Ruben har fått en knöl under hakan så han får stanna hemma. Ska försöka åka för jag ska leverera en massa djur. Det känns som hela mitt hem är upp och ner. Vi har bytt fönster så det är stökigt på inne och ute. Mycket att fixa med innan jul och ingen aning om vad vi ska handla för julklappar till ungarna. Det blir väl jul ändå kan jag tro, trots att jag inte kommer att hinna hälften av vad jag brukar. Men jag kan inte sticka under stolen med att det stressar mig. Vi har desutom bestämt att vi ska fira hemma med våra barn och då måste vi ju laga all mat själva och jag som verkligen ääääällsskar att lag mat (ironiskt, jag formligen hatar det)

Ovido - Quiz & Flashcards