Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

DATABRIST

Av Anneli - 7 juli 2008 22:06

Nu var det riktigt längesedan jag bloggade och det beror på avsaknad av dator. Våran dator är nu inlämnad för renovering och det beräknas ta 10 dagar. Fy och usch vad man är beroende av dator. Datahaveriet innebär även att jag förlorar all data. Fotografierna är värst, sedan hoppas jag att någon av mina vänner kan skicka MATS så jag kan installera det igen, det bli ett riktigt hundgöra att mata in alla stamtavlor igen. Jag kan i allafall följa mina bloggvänner från jobbet. Just nu sitter jag vid min dotters lilla bärbara dator. Det är ingen höjdare att sitta och fippla utan mus. I helgen är det SM, vilket jag ser fram emot, tänker ha med mig en hel del till saludjur, hoppas någon hittar nya bra hem. E-K jag har inte glömt dig, ska verkligen försöka få tid att besöka dig och grabbarna i veckan. Du har ju legat i och bakat så jag hoppas det finns något smaskens kvar. Helgen tillbringade vi med goda vänner på sjön, det skulle ju bli fint väder och jag hittade inte min bikini och fick inhandla en ny, som gick loss på över 600 kronor. Har man en konstigt formad kropp, med F kupa upptill och stl 40 på trosor, är det inte lätt at hitta badkläder kan jag säga. Priset till trots, så blev det en bikini som jag för första gången är nöjd med. Jag kan till och med rensa i rabatterna utan att hela härligheten ramlar ut. Tror ni jag fick användning av mitt nya inköp, icke då, det började regna och det har regnat sedan dess. Till alla er som har semester, den som spar han har. Det känns dock skittungt att ha 3 veckor kvar att jobba. Till alla marsvinsvänner, hoppas vi ses i helgen!!!!!

 
 
Karin

Karin

7 juli 2008 22:31

Har du inte semester om en vecka? inbillade jag mej. Själv har jag bara en veckas ledighet kvar :-(
Du är välkommen på fika, slå en pling bara.

http://gemini.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

7 juli 2008 23:02

Nopp, jag ska inte på SM!

Hoppas allt är bra med dig och marsvinen

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 30 augusti 2010 19:14

Jag har köpt två PET-tjejer ifrån Ulricehamn, nu letar jag med ljus och lykta efter  någon som åker förbi där eller Jönköping på väg upp till NM i Eskilstuna som kan ta med sig dessa marsvinstjejer. Är det någon som läser detta och kan tipsa mig om t...

Av Anneli - 27 augusti 2010 15:17


Är dom inte för söta, det är Zaa-Zoo till vänster och Zlatan till höger, dom vägde 106 och 100 gram. Honan stannar såklart och hanen kommer att säljas, min önskan är att han ska få komma till någon avels- och utställningsintresserad, för jag tror ...

Av Anneli - 26 augusti 2010 18:56


   Då var man hemma efter en underbar latmansvecka i ett skållhett Turkiet. Det har varit underbart att bara få ligga vid polen och bada, läsa och dricka paraplydrinkar. Halleluja för AC, annars hade man aldrig överlevt. Kvällarna var knappt att ma...

Av Anneli - 18 augusti 2010 08:13

Nu är jag tillbaka, har semester och åker till Turkiet idag, ska bli ljuvligt. Emly som gått och vankat med sin jättemage, klämde ur sig sina två bebisar igår, så skönt. En hona och hane blev det på 106 och 100 gr. Pappa är Redets Neville. Mamma ska ...

Av Anneli - 19 juli 2010 20:58

Imorgon är W-kullen 5 veckor, men är inte i närheten av att väga 300 gram, vilket aldrig har hänt tidigare. Kullne var stor och det var första gången jag stödmatade, men ingen unge var direkt liten. Nu har jag marsvinsköpare som längtar efter  marsvi...

Ovido - Quiz & Flashcards