Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Anneli - 14 juli 2008 19:53

Mitt första SM har avverkats och det har varit så roligt, jag ställde inga egna djur, men fick hjälpa min vän A-S med hennes djur, så jag fick känna av pulsen i allafall. Flera av mina djur fick nya hem, Nimba, Märta och Cornelis flyttade till Ingela uppe i Dalarna. Barbro flyttar senare, har fått ett stort sår på ryggen och rosslade konstigt, så hon får stanna här tills hon  repat sig, vilket hon redan har gjort. Min söta lilla Cornelia flyttade med Anki till Mosaiques uppfödning och Gretchen har flyttat till Mari i Eskilstuna, där hon skulle få nya marsvinsvänner. Lycka till med alla djuren. SM var en behaglig tillställning och jag hjälpte Liza i försäljningen, träffade många nya vänner och sedan var det ju förstås en del kära återseenden, då tänker jag främst på A-S, Annie och Vickan. Många besökare som jag fick möjligheten att visa mina djur, vilket jag hoppas kan leda till kontakter i framtiden. Handlade en hel del också och jag har fått en alldeles egen smörknivsleverantör. En liten tjej som endast 10 år gjorde de allra underbaraste smörknivar, jag har fått hennes adress och ska beställa fler till jul. Hoppas man får vara med på fler SM i framtiden. Tyvärr lyckdes jag glömma kameran hemma, så boder hoppas jag ni kan få se i andra bloggar.

Ovido - Quiz & Flashcards