Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Anneli - 18 juli 2008 22:49

Efter SM helgen och efterföljande huvudvärk i två dagar, lovade jag mig själv att i helgen skulle jag bara VARA, jo pyttsan. Igår blev vi tvugna att ta min mammas alarm om att min svärmor inte svarat i telefon på två dagar på allvar. Enligt min mor brukar hon alltid ringa upp när hon ser att någon ringt. Vi gick in med nyckeln och där ligger hon helt utmärglad i soffan, svamlande och desorienterad. Hon hade tagit tabletter och ville tydligen inte leva i denna värld längre. En fruktansvärd upplevelse som gav mig en hel del att fundera över. Nu ligger hon på IVA och är fortfarande inte klar. Hon måste legat där i två dagar räknade vi ut, tack gode gud att vi fann henne i tid. Sent i säng och en natt utan sömn alls. Efter jobbet, iväg till min dotter och pojkvännens nya lägenhet och måla, måla, måla, det blir vitt, vitt, vitt, värsta ljusterapin känns det som. Imorgon ska pojkvännen och jag tapetsera, sedan ska jag hälsa på svärmor och sist men inte minst hämta fasters groda som ska sova här för första gången. Måtte det går bra då det är första gången han sover borta. Det kan bli en lång natt då också. Håll på att glömma marsvinen, burar måste städas imorgon. Vart tog min bara VARA helg vägen. Tur att det snart är semester!!

Ovido - Quiz & Flashcards