Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Anneli - 27 juli 2009 21:04

Första semesterdagen har gått. Dagen ha jag ägnat åt att fortsätta måla mina sovrumsmöbler, allt ska bli vitt. I helgen har vi varit på släktträff, som var mycket trevlig, trots massor med mygg som bokstavligen anföll mig. Dom var överallt, till och med i näsan, Fy, satan vilka odjur dom är. Nu är jag full i kliande bölder som besvärar mig när jag helst vill sova min skönhetssömn, med andra ord, okristligt tidigt. Igår firades min bror som fyllde 40 år. Jag hade knåpat ihop en bok med bilder och texter från hans liv, sedan fick han ett plommonträd. Tillställningen blev lugn, eftersom han förmodligen ska ha party längre fram. Han själv var måttligt road av vårt uppvaktande och önskade mest att vi skulle åka hem. Han var nämligen ganska rejält sliten efter att ha varit redigt överförfriskad på släktträffen. Imorgon ska jag äntligen bli klippt, sedan ska jag  åka till grannkommunen och ordna med ett nytt pass, det är bäst att passa på när man är snygg i håret. 

Ovido - Quiz & Flashcards