Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Anneli - 15 mars 2008 23:01

 

 
Här kommer den utlpvade bilden på min brorson August. Fattar ni, att det inte är så svårt att vara tokkär i denna underbara unge!!

Av Anneli - 15 mars 2008 17:30

Breda över baken som lagårdsdörrar, ser sprickfärdiga ut, men tror ni dom klämmer ut några bebisar - nej då. Denna väntan kan ju göra en galen, men nu kan dom inte knipa länge till, i allafall inte Märta. Annars händer det inte alltför mycket. Nätterna är en plåga, har en sådan hemskt retsam hosta, som tvingar mig vara vaken större delen av natten. Tur att det är helg så man kan ta sig några powernap emmelanåt. Igår flyttade min kusin till ett hus i närheten av oss, så vi hjälpte naturligtvis till med flytten. Dom flesta marsvinsfantaster är väl på utställningar idag, så det händer inte mycket roligt i bloggarna heller. Jag är nyss hemkommer från min bror, fotade fasters groda. Ska lägga in lite goa kort till kvällen. Tills dess får ni hålla tillgodo med en annan goding, nämligen Rospiggens Amarantha!!

Ovido - Quiz & Flashcards