Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Anneli - 11 mars 2008 20:35

 

Fick dessa frågor av Hannah

Väder utanför ditt fönster: Mörk och blåsigt

Lyssnar på just nu: Min egen hosta

I går gick du och la dig: kl 22:30

Idag vaknade du : 05:30

Vad har du på dig: Min gröna mysdress som vanligt.

Senaste som ringde dig: En försäljare

Som du ringde: Min vän Eva-Karin

Senaste som skickade dig sms: Min dotter

Senaste som du skickade till: Min dotter

Senaste vän du addade på Facebook: ingen aning vad det är för något!!

Som addade dig: -Pass

Senaste person som mailade dig: Helena på Imargos

Sista hemsida du besökte/läste: Imargos

Ska/har gjort/göra idag: Möte i Västerås. Lasarettsbesök, Badat och trimmat Dumle. Sprungit in och ut i marsvinsrummet för att kolla om det kommit små bebbar.

Bra eller dålig dag idag: Ganska bra dag, utan huvusvärk.

Jag utmanar inte någon för jag känner inte så många som bloggar.

Ovido - Quiz & Flashcards