Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Anneli - 10 oktober 2008 21:29

Tack för alla tummarna, än lever dom och mår bra. Men dom ser bra konstiga ut, med lång trynen. Ser mer ut som råttungar faktiskt. Ser prematura marsvin ut så?? Bella verkar också ta allt med ro och äter det mesta som bjuds, utom vitkål. Gubben är och spelar bowling med stukad fot, blir nog mest öl för honom är jag rädd. Bara han är pigg imorgon för då ska vi ha vänner här på lite mat och det vill inte jag fixa. Jag håller mig till städningen. Laga mat, usch vad tråkigt. Tacka vet jag att äta, lunchade på en kinarestaurang idag, där dom serverade buffé. Varför äter man alltid för mycket. Jag var så stinn på eftermiddagens möte att jag höll på att svimma. Nu till helgen, som sagt så kommer några vänner över och vi ska planera sommarsemestern. Vi tänker ev hyra en pråm i England. Efter maten, drickat och planeringen, bär det av till stadens pub där man ordnat en 40+ kväll med 70-talslåtar. Det ska bli riktigt kul, jag är faktiskt partysugen. Behöver köra en provomgång och se om kärringen håller måttet, för nästa helg ska lillbrorsan ha 30-årsfest. Gamla syrran ska severa och stå i baren, har han tänkt, å hej och hå det kan han ju tro. A-S du behöver inte oroa dig, jag har anmält till Kalhäll. Jag var förutseende och tänkte utifall man ligger med blymössa på söndag. Ha en trevlig helg!! 

Ovido - Quiz & Flashcards