Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Anneli - 4 maj 2009 18:24

Jag väntar och väntar på att den lilla ungen ska behaga vilja komma till världen. Men icke, min stackars dotter ser ut att spricka vilken sekund som helst. På torsdag går tiden ut, sedan börjar vi räkna övertid. I helgen som gått har det varit lugnt, lite vedkapning hos mor, lite scrapping och sedan har jag äntligen fått tummen ur och sytt det där spjälskyddet. Det blev förbannat bra och stolt är jag, än sitter mina sömnadskunskaper kvar. Känner mig lite snorig, dt är väl någon stygg bacill som kommit flygande, hoppas det inte blir värre än vad det är nu, då ska jag nog överleva. I marsvinsburarna verkar allt bli stadigt bättre, alla grisar är piggare, äter bättre och de som hade småsår börjar läka så smått. Sämre är det med fertiliteten, både Solidus och Ruben verkar skjuta tomma skott. Solidus har ju gått med sina bruttor hela vintern känns det som och det händer verkligen ingenting. Så nu satsade jag på Dumle, ett säkert kort och satte honom med Bruna Bönan, Julia och Greta.

Ovido - Quiz & Flashcards