Alla inlägg den 5 april 2009

Av Anneli - 5 april 2009 21:44

Lilla nakenBritta har nu knallat över till andra sidan. Vet inte vad det är som händer mina marsvin just nu. Orkar inte prata om det. Två avlidna marsvin på en och samma helg, är max vad man klarar, därför pratar jag om något annat. Igår var det nästan sommar och jag var ute i trädgården och hjälpte våren på traven. Hoppar alltid över höststädningen och tar den på våren istället. Det blir så fint i rabatterna. Tror att jag fick lite färg i mitt annars så bleka ansikte. Min högdräktiga dotter och hennes kille var här. Hon satt och jäste i solen medans pojkvännen var snäll och hjälpte mig att gräva upp några Spireabuskar. Solidus fick komma ut och trampa lite gräs och gosa i solen. Jag tror han njöt. Idag har jag varit till min goda vän E-K och hämtat massor med hö som jag fick. Vi pratade lite skit om våra feta kroppar och smaskade i oss kladdkaka och grädde, MUMS.

Ovido - Quiz & Flashcards