Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Anneli - 21 januari 2009 21:54

Här är det fortfarande eländigt, hade hoppats att kunna till jobbet imorgon, men måste nog istället ringa fabror doktorn eller Kung Kobbah som vi kallar vår familjeläkare, Min dotter döpte honom så efter något playstation spel där det fanns någon figur som man skulle klå upp, med ett namn som klingade lika. Jag går runt med en tryckande huvudvärk över pannan och ögonen. Oroar mig för bihåleinflammation. Hade detta för en himla massa år sedan så jag kommer inte ihåg hur det kändes. Jag fick i allafall till slut spola bihålerna och det kommer jag definitivt ihåg hur det kändes. Det var så pass hemskt så det gör jag aldrig om. På marsvinsfronten är jag säker på att Emmicas Izazza är dräktig med Dumle gubben. Dom andra honorna är tveksamma.

Ovido - Quiz & Flashcards