Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Anneli - 8 januari 2008 21:11

Min kära nyfunna vän Ewa-Karin ska lägga ner sin uppfödning och jag tycker det är sååå sorgligt. Men hon har lovat att vi behöver inte göra slut för det och hon kommer fortsätta stötta och hjälpa till med min. En liten ljusglimt är ju att jag får köpa hennes stora och fina burskåp. Jag har mätit och mätit och plats får det. Trixet är att få det ner till källaren, gubben säger dock att det borde gå och det känns ju tryggt. Sedan har jag ju tänkt att ta över några riktigt fina rexar också, men det har jag inte tagit upp med mannen än, att tala om att med det nya burskåpet ingår några fler marsvin känns lite jobbigare att berätta, eftersom han tyckte det räckte med mina två första som raskt har blivit 20 stycken. Nu ska jag natta mina grisar och sedan väntar sängen, för jag har verkligen känt mig trött den här veckan, antingen beror det på vädret eller så är det efterdyningar av Ålandsresan.

Ovido - Quiz & Flashcards