Alla inlägg den 29 december 2007

Av Anneli - 29 december 2007 22:53

Idag har det varit en riktig slappardag. När jag går i väntans tider kan jag inte riktigt koppla av och göra något, vet inte hur många gånger jag har ränt upp och ner i källaren för att se om värkarna kommit igång, om hon har ätit, om det fortfarande sparkar. Är väl lite nojig eftersom Millan är så grymt stor, orolig för att det ska gå illa igen. Jag gissar på fyra bebisar. De små växer och har ökat lite i vikt, lilla skynnyn August har ökat minst, men han hänger ju bara i mammas tuttar, de andra två krabaterna knaprar i sig det mesta. Jag har scrappat en sida i allafall, kommer kanske visa upp lite scrapbooking här i bloggen så småningom. Det är en jättekul avkoppling och man kan göra fina albumsidor med ganska små medel.

Ovido - Quiz & Flashcards